www.ipmsolution.nl  |   Meer info ma-vr bel: 088-7744350
Partner worden of gewoon inschrijven?

IP Marketing / Solution

Links / Linked Partners

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Feedback Geven en Ontvangen INCompany!


Feedback is een ruim begrip. Het wordt vaak verbonden met corrigeren of `kritiek geven`. Dit is echter niet waar. Feedback is namelijk een terugkoppeling op een handeling van iemand, en dit kan zowel positief als negatief zijn. Feedback geven en ontvangen is niet altijd even gemakkelijk. Sommige mensen zijn bang dat ze iemand kwetsen en durven geen feedback te geven. Het komt namelijk vaak voor dat de persoon in kwestie zich van niks bewust is. Daarnaast vinden veel mensen het ook niet fijn om feedback te ontvangen. Zij weten niet hoe ze moeten reageren of trekken zich alles persoonlijk aan. Toch is feedback geven en ontvangen erg belangrijk. Door het geven van feedback kunnen medewerkers in hun gedrag en prestaties worden bijgestuurd of gestimuleerd. En zonder feedback weten we niet wat wat goed gaat of wat juist beter kan. In deze feedbacktraining leert u feedback te geven en te ontvangen en concreet en helder te communiceren. Daardoor kunt u beter samenwerken met uw medewerkers en kunnen jullie elkaar beter motiveren. Deze training verhoogt het vertrouwen, de empathie en het respect binnen uw bedrijf. In deze feedbacktraining besteden we ook aandacht aan het organiseren van uw eigen feedback.
In deze training wordt geoefend in het geven van zowel corrigerende als constructieve feedback. U kunt nu op een effectieve manier feedback geven. U weet hoe u uw medewerkers kunt motiveren en hebt geleerd om beter samen te werken. Daarnaast heeft u meer respect voor uw medewerkers. U weet ook hoe u het beste om kunt gaan met feedback en bent niet meer bang om dit te ontvangen.

Trainingsbureau voor Feedback Geven en Ontvangen optimaal en ideaal!

Workshop Duits voor gevorderden Bedrijfstrainingen!


In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Duits op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Duits communiceren in uw zakelijke omgeving.
U kunt na deze cursus zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussen Duitstalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Duitstalige kranten en tijdschriften volledig te lezen en programma`s op Duitse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in zakelijk verkeer, alsook in zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal.

kosten teambuilding workshop voor Duits voor gevorderden overzicht zie verder!

Training Office Excel.
Training Informatiestromen - documentmanagement.
Training Efficiënt en Resultaatgericht Vergaderen.
Training Online E-Learning Programmeren .
Training Russisch voor beginners.
Training Effectieve Telefoon Verkoop.
Training Correct Nederlands Schrijven.
Training Klantgericht Denken en Handelen.
Training Nieuwe Medewerker Inwerken.
Training Instructievaardigheden.
Training Leiderschap vs Leidinggeven.
Training Effectief Coachen Leidinggeven.
Training Persoonlijke Effectiviteit.
Training ISO 27001 Informatiebeveiliging.
Training VAPRO Basis operator.
Training Effectief Leidinggeven.
Training Conflicthantering.
Training Zakelijk Spaans.
Training Intensief Kwaliteitsbeleid.
Training Duits voor beginners.
Training Teksten Redigeren.
Training Logistiek verbeteren.
Training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 begeleiding.
Training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus.
Training Engels voor gevorderden.
Training Engels voor beginners.
Training Studievaardigheden Techniek.
Training Verkoper Communicatie Gesprekstechnieken.
Training Coaching - Coachen van uw Team.
Training ISO 14001 Milieu Interne Auditor.
Training Basis Effectief Communicatie.
Training Magazijnmeester.
Training Mentorentraining.
Training Teambuilding inclusief DiSC meeting.
Training Kwaliteitsbewustzijn.
Training Russisch voor gevorderden.
Training Zakelijk Engels.
Training Frans voor gevorderden.
Training Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015.
Training Onderhandelingstechniek.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training klantgerichtdenken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass klantgerichtdenken. MT Kader Trainingen: Klantgericht Denken en Handelen. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Klantgericht Denken en Handelen. ZZP of Freelance Vacature voor: klantgerichtheid. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: klantgerichtheid klantgerichtdenken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen klantgerichtheid klantgerichtdenken. Nederland

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47
Klantgericht Denken en Handelen
Back To Top