www.ipmsolution.nl  |   Meer info ma-vr bel: 088-7744350
Partner worden of gewoon inschrijven?

IP Marketing / Solution

Links / Linked Partners

BV&T opleiding & trainingen Cursussen Maatwerk en Kaderopleidingen In-Company Praktijkgericht
BV&T opleiding & advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree Met STER BV www.questiondegree.nl
Freelance Docenten Trainingen met Freelancers
eek96 buit12Assen

IN-Company Opleidingen

Cursus Zakelijk Engels IN-Company
Groepstraining In-Company Time Management
Cursus Effectief Time Management
Cursus Interne Auditor IN-Company.
Time Management training voor Leidinggevenden.
Bundel Leidinggeven;
Situationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren Maatwerk.
100% Erkend Adviesbureau Keurmerk
www.ipmsolution.nl
www.qdmail.nl
www.questiondegree.nl,
www.educhains.nl
link.educhains.nl
www.ipmarketing.nl
www.ddos-beveiliging.nl
In-Company Trainingen
www.ipm-stats.nl
www.questiondegree.nl.
www.incompany-training.nl
www.gedeeldewebsite.nl
www.ipmsolutions.nl
www.meerwinst-ipm.info
www.meerwinst-ipm.info
instructievaardigheden

Training Telefoon- en Receptiemedewerker INCompany!


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.
Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.

Trainingsbureau voor Telefoon- en Receptiemedewerker optimaal en ideaal!

Workshop Facilitator Bedrijfstrainingen!


Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan het ontwikkelen en aanscherpen van uw vaardigheden in coachend leiding geven.
De cursus is opgezet voor managers, die hun kennis en vaardigheden met betrekking tot coachen alsook management-stijl willen vergroten. Dit kan zijn vanuit benieuwdheid naar het onderwerp of omdat in uw organisatie veranderingen in deze richting gaande zijn of op termijn ingezet worden.

kosten teambuilding workshop voor Facilitator overzicht zie verder!

Training Zakelijk Duits.
Training Leidinggeven, Leiden of Lijden.
Training VCA Basis Veiligheid VCA-Basis.
Training Adwords Effectief Leren in de Praktijk.
Training Zakelijk Engels.
Training OHSAS 18001 Arbo.
Training Presentatie voor Groepen.
Training NT2 Nederlands leren.
Training AS 9100 Luchtvracht REVC.
Training Rapporteren.
Training Adviesvaardigheden.
Training People Management.
Training Onderhoudsbeheersing.
Training Verkoop Binnendienst.
Training Telefoon- en Receptiemedewerker.
Training Word voor Gevorderden.
Training Magazijnbeheer.
Training Zakelijke Correspondentie.
Training Lean 5S Kwaliteit.
Training Solliciteren UWV.
Training Zakelijk Engels.
Training Mentor Opleiding.
Training Timemanagement.
Training CE Normering.
Training Notuleren.
Training Situationeel Leidinggeven.
Training Instructievaardigheden.
Training Optimale Bedrijfskunde.
Training Nederlands De Juiste Spelling.
Training Engels voor beginners.
Training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 begeleiding.
Training Presentatie Technieken.
Training Teambuilding inclusief DiSC meeting.
Training Frans voor gevorderden.
Training Klantgericht Denken en Handelen.
Training TeamBuilding.
Training Spaans voor gevorderden.
Training Soepel en effectief Communiceren .
Training Mediatraining.
Training Beoordelingsgesprekken voeren.


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training cursus of training leidinggeven Assen, Utrecht, Amsterdam, Nederland. Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass cursus of training leidinggeven. MT Kader Trainingen: Leidinggeven, Leiden of Lijden. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Leidinggeven, Leiden of Lijden. ZZP of Freelance Vacature voor: training leidinggeven cursus leidinggeven. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Assen, Utrecht, Amsterdam, Nederland. IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training leidinggeven cursus leidinggeven cursus of training leidinggeven. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training leidinggeven cursus leidinggeven cursus of training leidinggeven. Assen, Utrecht, Amsterdam, Nederland.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47
Leidinggeven, Leiden of Lijden
Back To Top